I forlængelse af den sidste udgave af The organiseret gange hvor vi talte om at udvikle mennesker i din virksomhed, i denne uge vi fokus på betydningen af den stadige udvikling af ledere.
Ledelse kommer oppefra og. Dårlige ledelsesfærdigheder er årsag til de fleste medarbejder utilfredshed og resultater i deres dårlige resultater.
Følgende artikel af Nathan Chanesman fra min profil er værd læsning:
Dårlige ledelsesfærdigheder føre til dårlig medarbejder ydeevne
Det er forstemmende at læse, at dårlig forvaltning færdigheder er årsag til de fleste business utilfredshed. Man skulle tro, at al den træning og investeringer, der er lagt i dette emne, ville vi lært ved nu at få det rigtige.
Medarbejdere har mistet tillid i virksomhederne, de arbejder for Kelly Services undersøgelse offentliggjort i oktober sidste Ã¥r viste, at 47% af australske medarbejdere mener, “at virksomheder ikke har deres bedste interesse pÃ¥ hjerte”.
Utilfredshed synes at være dagens orden. 50% af Australiens arbejdsstyrke vil afslutte det job og næsten 40% rapporterede, at de ofte “vÃ¥gnede op om morgenen ikke villig til at stÃ¥ over for i dag”.
SEEK, online job bord undersøgelse af oktober 2003 rapporterede, at 75% af medarbejderne spørgsmålstegn ikke er tilfredse med deres nuværende job.
Spurgte, hvad de kunne lide mest om deres job, 51% sagde “mennesker jeg arbejder med”. Og hvad de hader mest? 60% sagde “kvalitet i ledelse”. Ikke overraskende, utilfredshed med ledelsen øgede som folk fik ældre.
Løsningerne
FÃ¥ profileret
Besøg www.myprofile.com.au de vil hjælpe dig finde den rette person til jobbet, og hjælpe dig med at forstå dig selv og dine medarbejdere og hvordan du kan arbejde sammen som et sammenhængende team til at nå dine business vision og mål.
360 graders Pirihi produktivitet profil
Oplev hvor effektiv en Leder du mener selv at være og modtage feedback fra dine medarbejdere om, hvordan de ser dig. Dette kan være en reel øjenåbner og yderst gavnligt.
Du vil være i stand til at udnytte denne feedback og i områder, der kræver opmærksomhed, kan vi hjælpe dig med at blive det bedste, du kan være. Email lorraine@office-organiser.com.au for nærmere eller se vores særlige tilbud nedenfor.
Anmode om direkte feedback fra dine medarbejdere.
Dette kan arbejde, men det kan også være meget handicapåret og du kan ikke få den virkelige sandhed. Ofte folk vil ikke stemme til hvordan de virkelig føler frygt for konsekvenser eller fordi de ved, hvad de siger vil falde for døve ører!
FÃ¥ coachet
En god coach vil hjælpe dig med at forbedre dine evner til at være det bedste du kan. Sikre hvem du brug er ekstern for virksomheden. Vi kan også hjælpe dig i dette område. Bare send os en e-mail lorraine@office-organiser.com.au for flere detaljer.
Vær opmærksom på
Tag et kig omkring dig. Er dine medarbejdere glade? Nyder de kommer til at arbejde? Når du taler til dem er de generelt positive eller negative i deres svar? Er der en stor udskiftning af medarbejdere eller er dit team stabil? Overveje fravær sats. Er dine medarbejdere ofte væk fra arbejdet? Disse er et par spørgsmål at stille dig selv.
Opmuntre regelmæssig feedback fra dine medarbejdere. Spørg dem individuelt og som gruppe hvad de tror & hvordan kan du blive en bedre leder? Hvad kan forbedres? Hvad synes de om deres arbejde, folk, industrien, ledelse etc.
Du kan også vælge at gøre noget, som ikke er en god mulighed. Må ikke vente indtil en krise opstår.
En virksomhedsejer, jeg ved, sagde alt var fint. Han sagde sin stab var glade, selv om han aldrig gjorde noget for at pro-aktivt sikre, at de var. Hans opfattelse var, at han troede alt var godt, fordi ingen klagede. Han handlede kun hvis blev gjort opmærksom på et problem. En uge, tre af hans centrale personer resigneret. De havde nok af ejerens fattige lederevner. Tabet af dem, bragt næsten virksomheden ned.
Så bo på toppen af tingene, være proaktiv, stille spørgsmål og tage noget for givet.
Succes i enhver virksomhed er en afspejling af dens ledelse. Føre fra toppen.